صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


  چاپ        ارسال به دوست

ارزیابی شرکت گاز استان یزد به منظور دریافت تقدیرنامه پنج ستاره تعالی سازمانی

شرکت گاز استان یزد با حضور در سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران به منظور دستیابی به تقدیرنامه پنج ستاره تعالی سازمانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در آئین افتتاحیه ارزیابی این شرکت در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در حوزه گاز گفت: با توجه به اهمیت سیستم های مدیریتی و تعالی سازمانی به منظور شناسایی نقاط بهبود و توسعه رویکردها، این شرکت انجام فرایند ارزیابی را فرصتی مغتنم جهت بهبود نتایج عملکردی سازمان دانسته و پیمودن مسیر تعالی سازمانی را همواره به عنوان یک ابزار مهم جهت دستیابی به استراتژی ها در دستور قرار خود داده است.

علی اکبر میدانشاهی با اشاره به نگرش مثبت و پتانسیل بالای شرکت گاز استان یزد در این خصوص، تداوم حضور در برنامه ارزیابی را نشان عزم جدی این شرکت جهت افزایش بهره وری از طریق بکارگیری مدل های تعالی دانست و اظهار امیدواری نمود: با اتکا بر مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان و تعامل با مشتریان و ذینفعان و همچنین پیمودن مسیر صحیح تعالی، شاهد بازخورد مثبت این سیستم در سطوح مختلف شرکت و ارتقاء سطح کیفیت خدمات و انجام هر چه بهتر مأموریت سازمانی و در نهایت دست یابی به چشم انداز شرکت یعنی قرار گرفتن در بین سه شرکت برتر گاز استانی در افق سال 1404 باشیم.

پس از آن برنامه ارزیابی به مدت 3 روز با برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارکنان و تیم های مختلف توسط ارزیابان اعزامی از دبیرخانه تعالی شرکت ملی گاز ایران ادامه یافت که دکتر بهرامی دراسله، ارزیاب ارشد در جلسه اختتامیه، تلاش و همدلی و اهتمام جدی مجموعه گاز استان یزد در طول مدت ارزيابي را شايسته تقدير دانست و با اشاره به بررسی عملکرد شرکت در معیارهای مدل تعالی سازمانی و با توجه به شواهد و سوابق بررسی شده، فرآیند ارزیابی را یک فرآیند چندسویه دانست که با انتقال و ثبت تجربیات موفق و ارائه نقاط بهبود می تواند به یادگیری های مشترک منتج گردد.


١٢:٥٠ - 1398/10/22    /    شماره : ٧٩٦٣    /    تعداد نمایش : ١٦٩


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




تصاویر منتخب