هوشمند سازی امداد نخستین قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بازدید سرزده از واحد امداد و تعمیرات ناحیه یزد از هوشمند سازی واحدهای امدادی به عنوان نخستین قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین یاد کرد.
علی اکبر میدانشاهی هدف اصلی هوشمند سازی امداد را سرعت بخشیدن در خدمات رسانی به مشترکین عنوان نمود و پاسخگويي هوشمند كامپيوتري، دقت در پيدا نمودن محل تماس مشترك از طريق سامانهG.P.S، ارسال پيام و آدرسدهي بصورت TEXT به اتومبيلهاي امداد، ارائه بيش از 50 نوع گزارشات آماري و تحليلي، رديابي اتومبيلهاي امداد توسط مركز و لب تاب مسئولين در هر مكا ، نظارت دقيق بر عملكرد كاربران و امدادگران و صرفه جويي در نيروي انسانی را از جمله مزاياي مركز هوشمند امداد نام برد.
این مقام مسئول با تأکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی گفت: مشترکین محترم گاز طبیعی می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.