صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اسلایدر 


  چاپ        ارسال به دوست

هوشمند سازی امداد نخستین قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بازدید سرزده از واحد امداد و تعمیرات ناحیه یزد از هوشمند سازی واحدهای امدادی به عنوان نخستین  قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین یاد کرد.

علی اکبر میدانشاهی هدف اصلی هوشمند سازی امداد را سرعت بخشیدن در خدمات رسانی به مشترکین عنوان نمود و پاسخگويي هوشمند كامپيوتري، دقت در پيدا نمودن محل تماس مشترك از طريق سامانهG.P.S، ارسال پيام و آدرس‌دهي بصورت TEXT به اتومبيل‌هاي امداد، ارائه بيش از 50 نوع گزارشات آماري و تحليلي، رديابي اتومبيل‌هاي امداد توسط مركز و لب تاب مسئولين در هر مكا ، نظارت دقيق بر عملكرد كاربران و امدادگران و صرفه جويي در نيروي انسانی را از جمله مزاياي مركز هوشمند امداد نام برد.

این مقام مسئول با تأکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی گفت: مشترکین محترم گاز طبیعی می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.


١٥:٣٩ - 1398/08/13    /    شماره : ٦٦٥٣    /    تعداد نمایش : ١١٩


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




تصاویر منتخب