صفحه اصلی > میز خدمت شرکت ملی گاز > لیست خدمات سامگ 
میز خدمت الکترنیکی
لینک به سامانه
عنوان خدمت:

رفع اشکال قبض

شناسه خدمت :

130316670111

نام دستگاه:

شرکت ملی گاز ایران

ماهیت:

حاکمیتی

شرح خدمت :

این سامانه بمنظور مکانیزاسیون کلیه مراحل فرآیند رفع اشکال قبض در شرکتهای گاز استانی از مرحله تقاضا (در دفتر پیشخوان/شرکت گاز) تا انجام کلیه مراحل و اتمام فعالیت میباشد.

خدمت گیرندگان :

مردم

کانال های کنونی ارائه خدمت :

<#f:30317/>

روش های ارائه خدمت :

<#f:30319/>

ذکر ضرورت مراجعه حضوری :

-

آمار تعداد خدمت گیرندگان :

بطور متوسط 2000 خدمت گیرنده در یک استان در ماه

سطح ارائه خدمت :

<#f:30322/>

نوع خدمت :

G2C

متوسط مدت زمان ارائه خدمت :

حدود یک دقیقه

هزینه مستقیم ارائه خدمت (ریال):

<#f:30328/>

بهای تمام شده ارائه خدمت (درصورت وجود)(ریال):

<#f:30329/>

آیا ارائه خدمت نیازمند همکاری بین سازمانی است؟

<#f:30325/>

نيازمندي ها به ديگر پايگاه هاي اطلاعات پايه كشور:

<#f:30327/>

مدارک لازم برای انجام خدمت:

صورتحساب موردنظر برای بررسی

قوانین و مقررات بالادستی :

کتابچه قوانین و مقررات مصرف گاز طبیعی

مراحل گردش کار :

1_مراجعه مشترک به دفتر پیشخوان/ناحیه گازرسانی و دریافت کد پیگیری 2_ثبت اطلاعات مربوط به درخواست رفع اشکال قبض 3_بررسی صورتحساب(های) مورد نظر و انجام تعدیلات در خصوص صورتحساب(ها) در صورت تایید اشکال 4_انجام اقدام فنی مناسب در خصوص تعویض کنتور در صورت تشخیص خرابی کنتور 5_تغذیه اتوماتیک اطلاعات به سیستم مشترکین با فراخوانی وب سرویس مرتبط این سیستم.

آدرس سامانه :

این خدمت در هر یک از شرکتهای گازاستانی به شکل مجزا ارائه می شود. به عنوان مثال شرکت گاز استان اردبیل این خدمت را در میز خدمت وب سایت آن شرکت به نشانی www.nigc-ar.ir ارائه می دهد.

متولی خدمت :

شرکت ملی گاز ایران - مدیریت گازرسانی - 021 88913057

شناسنامه خدمت
توافقنامه سطح خدمت
نظرسنجی
بازگشت به لیست