ندای گاز / مشعل
ندای گاز
اخبار عمومی
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان
  • 1397/8/26 شنبه انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان

    به منظور استفاده از منابع و ظرفیت های بین بخشی با ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر، تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد...


    به منظور استفاده از منابع و ظرفیت های بین بخشی با ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر، تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تأیید این خبر گفت: این شرکت به منظور آمادگی کارکنان خود جهت مقابله با حوادث و سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی تصمیم گرفت نسبت به افزایش آمادگی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان اقدام نموده و در این راستا با بهره گیری از توان نیروهای متخصص در امر امداد و نجات، اقدام به آموزش کارکنان داوطلب نموده و متقابلاً با استفاده از ظرفیت های جمعیت هلال احمر، اطلاع رسانی مناسبی در رابطه با مصرف ایمن گاز طبیعی داشته باشد.
    علی اکبر میدانشاهی هم افزایی و ایجاد بستر مناسب جهت بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندیها و امکانات طرفین، افزایش سطح دانش و مهارت عوامل تحت امر، ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی، رعایت موارد ایمنی و افزایش هماهنگی و همکاری لازم میان دو سازمان را از مهمترین اهداف پیش رو عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: با انعقاد این تفاهم نامه شاهد ارائه خدمات بیشتر به هموطنان عزیز و توفیق روزافزون خدمتگزاران جامعه اسلامی باشیم.
    وی در ادامه از همکاری در شناساندن وظایف و فعالیت های طرفین، همکاری در تهیه اقلام آموزشی و فرهنگی به منظور شرکت در طرح های آموزشی، تشکیل کمیته راهبردی و تخصصی با برگزاری جلسات مشترک به منظور تهیه دستور العمل و فرآیندهای اجرایی، همکاری در برگزاری مانورهای امدادی و اجتماعی، برپایی نمایشگاه ها و همچنین مشارکت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جهت توانمند سازی نیروها به عنوان مهمترین موارد همکاری مشترک بر اساس تفاهم نامه منعقده نام برد.
مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت، روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلات
  • 1397/8/19 شنبه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامد استان عنوان کرد: مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت، روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلات

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از این سیستم به عنوان روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلاتشان یاد کرد...


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از این سیستم به عنوان روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلاتشان یاد کرد.
     علی اکبر میدانشاهی، که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جهت پاسخ گویی به سؤالات و درخواست های مردمی به همراه معاون امور بهره برداری، رئیس روابط عمومی و چند تن از کارشناسان شرکت حضور یافتند، از طریق شماره تماس 111 به صورت زنده و مستقیم پاسخ گوی سؤالات، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات هم استانی های گرامی در بخش های مختلف از جمله توسعه گازرسانی، خدمات رسانی، اشتراک پذیری، نصب انشعاب و مواردی از این قبیل بوده و راهنمایی های لازم را ارائه دادند.
    وی پس از حضور در مرکز سامد استانداری گفت: در استان پهناور یزد، طیف گسترده ای از مردم قرار دارند که برای رسیدن به مرکز استان می بایست ساعت ها طی طریق نمایند لذا خدمت رسانی به مردمی که همواره بهترین پشتیبان این نظام و انقلاب بوده اند از اولویت های شرکت گاز استان یزد می باشد و بر این اساس سامانه سامد بستر بسیار مناسبی به منظور دسترسی راحت مردم به مسئولین می باشد که طی آن مدیریت این شرکت پاسخگوی تماس های تلفنی مردم بوده و در صورت نیاز متقاضیان در نوبت ملاقات با مدیرعامل قرار می گیرند تا به نحو شایسته تری به مشکلات این عزیزان رسیدگی شود.
    این مقام مسئول مزیت این طرح را دسترسی سریع مردم مناطق دوردست به مدیران استان عنوان کرد و ارتقاء سطح پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان، ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه، پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان و همچنین افزایش نظارت مردمی بر نحوه خدمات رسانی را از مهمترین اهداف سامانه مربوطه اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر وجود راه های متنوع ارتباطی با لایه های مختلف شرکت، مدیریت شرکت گاز استان یزد روزهای یکشنبه هر هفته از طریق ملاقات چهره به چهره میزبان هم استانی های عزیز به منظور پیگیری مشکلات آنان در رابطه با مباحث گازرسانی و ارائه خدمات به مشترکین محترم در اقصی نقاط استان خواهد بود.
    گفتنی است به منظور ارتباط سریع اقشار مختلف مردم دارالعباده با مسئولان اجرایی استان، هر هفته یکی از مدیران استان طی ارتباط مستقیم تلفنی، با حضور در مرکز سامد پاسخ گوی سؤالات هم استانی ها می باشند.
حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد در راهپیمایی 13 آبان
  • 1397/8/15 سه‌شنبه حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد در راهپیمایی 13 آبان

    مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد همدوش با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند...

    مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد همدوش با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.
    مدیر عامل شرکت گاز استان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اهمیت این موضوع آنقدر زیاد بود که حضرت امام(ره) این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بیان نمودند.
    علی اکبر میدانشاهی ادامه داد : تسخیر لانه جاسوسی به وسیله دانشجویان در روز 13 آبان نشان اقتدار اسلامی ایرانی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود و ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی با حضور وحدت بخش ، انقلابی ، گسترده و حماسی در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی ، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زدند.
    وی یاد آور شد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم ایران هیچگاه این واقعه عظیم را فراموش نخواهند کرد و تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه آمریکا علیه ایران، ادامه‌دار باشد شعار مرگ بر آمریکا، به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.
    میدانشاهی اظهار کرد: ملت فهیم و بزرگ ایران با همه کمبودها و تحریم های ظالمانه استبکار جهانی ضمن حضورپررنگ در تمامی عرصه های حساس جنایات و بدعهدی های آمریکا را با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.
سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری، عامل استمرار جریان گاز طبیعی
  • 1397/8/5 شنبه سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری، عامل استمرار جریان گاز طبیعی

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری به عنوان عامل استمرار جریان گاز طبیعی در شهرستانهای تفت و مهریز استان یزد نام برد...


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری به عنوان عامل استمرار جریان گاز طبیعی در شهرستانهای تفت و مهریز استان یزد نام برد.
    علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: مطابق با درخواست مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران به لزوم تعویض شیرهای لانچر و رسیور خط انتقال 8 اینچ نیر در استان یزد، هماهنگی لازم به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکین روستاهای شهرستانهای تفت و مهریز صورت پذیرفت و در نهایت عملیات فوق بدون هیچ گونه قطع گاز مشترکین خانگی-تجاری با موفقیت کامل صورت پذیرفت.
    به گفته این مقام مسئول، قبل از شروع اجرایی عملیات، جلسه ارزیابی ریسک عملیات و اقدامات واکنش در شرایط اضطراری برگزار شد و به منظور جلوگیری از قطع گاز احتمالی، ضمن اطلاع رسانی مناسب به ذینفعان به منظور مدیریت مصرف و برنامه ریزی مناسب به منظور ذخیره سازی گاز طبیعی در شبکه های اجرا شده، گروههای مختلف امداد و تعمیرات با حضور درCGS و TBS های بهره مند از این خط انتقال، با رعایت دستورالعملهای HSE موارد متذکر شده را با هماهنگی معاونت امور بهره برداری به انجام رساندند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن تقدیر از سرعت عمل و مهارت عوامل اجرایی منطقه 2 عملیات انتقال گاز و مدیریت همکاران بهره برداری گاز استان یزد خاطر نشان کرد: انشالله با همدلی و همراهی شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران شاهد استمرار جریان گاز طبیعی در زمستان پیش رو باشیم.
رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در شرکت گاز استان یزد
  • 1397/7/30 دوشنبه رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در شرکت گاز استان یزد

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه 21 نظام مشارکت از رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در این شرکت خبر داد...


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه 21 نظام مشارکت از رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در این شرکت خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 1266 پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال شده که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 22 درصدی پیشنهادات رسیده به کمیته های نظام پیشنهادها و مشارکت 33 درصدی کارکنان در سطح گاز استان بوده ایم به طوریکه با برگزاری 135 جلسه توسط کمیته های فرعی، 1266 پیشنهاد بررسی و از این تعداد بیش از 507 پیشنهاد مورد قبول قرار گرفت.
    وی با بیان اهداف نظام پیشنهادها اظهارداشت: همکاری و تعاون فکری افراد در کسب موفقیت های گروهی، کارکنان را تشویق می کند تا اهداف سازمان را منطبق بر اهداف فردی دانسته و در جهت تحقق آن تلاش نمایند.
    این مقام مسئول با اشاره به کم بودن سرانه ارائه پیشنهاد در کشور نسبت به کشورهای توسعه یافته خاطرنشان کرد: نظام پیشنهادات به دنبال پرورش خلاقیت، نوآوری و بهره گیری حداکثری از بهره هوشی تمامی ذی نفعان شرکت می باشد.
    میدانشاهی با اشاره به پویایی سیستم نظام پیشنهادها در کشورهای توسعه یافته اظهار داشت: اطلاعات و دانستنی هایی که در اذهان هریک از افراد سازمان وجود دارد با توجه به نظام پیشنهادها به راحتی قابل استخراج بوده و این خود مهمترین عامل برای برتری و رقابت با دیگر سازمان ها می باشد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: گسترش، ترغیب و تشویق همکاران به ارائه پیشنهادهای فردی و به ویژه گروهی، افزایش نرخ مشارکت، طرح مساله، گسترش حوزه نفوذ و تأثیر پیشنهادها در ارتقاء و ارزشیابی کارکنان از برنامه های امسال این نظام است.
بيشتر
پیوند ها
بازرسی و شکایات
مشاهده صورتحساب


جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر بالا،کلید مشاهده را بزنید

( نحوه محاسبه گازبها )

.
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما